4 Ağustos 2009 Salı

Doğal ahşap yemek masaları


Yemek odalarında doğal ahşap sıcaklığı
Rustik ahşap yemek masaları dekorasyonda sıcak hava yaratmak isteyenler için vazgeçilmezlerden.Yemek bölümünde ham görünümlü ahşap masaları çok seviyorum.Doğal ahşabı yalnız yazlık evlerimizde değil kışlık evlerimizde de antika mobilyalarımızla birlikte uyum içinde rahatlıkla kullanabiliriz.Değişik tarz sandalyelerle,farklı stiller yaratabilirsiniz.Ahşabın kendine has doğal dokusuyla sade ama şık bir tarz yaratabilirsiniz.Rustik dekorasyonda kullanıldığı gibi minimal, modern tarz dekorasyonda da çok şık duruyor.Bunlar da ilginizi çekebilir
Farklı stillerde yemek odaları
Yemek odalarından seçmeler
Farklı tasarım sandalyeler
Yemek odaları





8 yorum:

Ersin Akcan dedi ki...

gerçekten ahşap yemek masası modelleri çok güzel ...

yemek masası -

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Çiçekci ve Ersin Akcan,Yorumlarınız için teşekkür ederim.:))

Adsız dedi ki...

tam hayalimdeki masanın resmini burada gördüm!! ama nerede bulunur? bir süredir doğal ahşap masa arıyorum, mobilyacılar şaşırıyor:)herkez pürüzsüz, parlak ister diyorlar. Ahşap yaşamaya devam eder, esner diyorlar.. ama ben genede vazgeçemedim. Nereden temin edilebileceğini söylerseniz çok sevinirim..

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Mudo concept magazalarında bulabilirsiniz.Görünüm olarak cok düzgün degiller.Bazı modellerde çatlak goruntuler var ama ust yuzeyleri pürüzsüz.

çiçek dedi ki...

Merhaba modelleriniz çokk güzel özellikle beyaz yemek takımı muhteşem emeğinize sağlık

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Teşekkür ederim,çiçek:))

Adsız dedi ki...

mudo dakı masaları ben de cok begenıorum ama bıraz pahalı gelıo onu daha uygun fıyata nereye yaptırabılırım.goruntusu dogal olsun ıstıorum

çiçekçi dedi ki...

site mükenmel kolay ve eğitici